Як вибрати аккаунт


Здається, кожен другий користувач вже підключив собі бізнес-аккаунт в Інстаграмі. Новий статус сторінок доступний більше року і встиг стати популярним. Про міфи, відмінності і особливості двох типів акаунтів — в нашому матеріалі. Хочу порекомендувати аккаунты для одноклассников

Як підключити бізнес-аккаунт
Якщо ви ніколи не стикалися з функцією бізнес-сторінок в Инстаграме, ось невелика інструкція: підключити нову функцію можна в розділі «Налаштування» — його ілюструє шестірня в правому верхньому куті облікового запису. Підключення функції можливо тільки в мобільній версії Програми.

Знайдіть розділ» переключитися на бізнес-профіль » і виберіть ту сторінку в Фейсбуці, яку хочете пов’язати з бізнес-профілем в Інстаграмі. Instagram автоматично покаже всі сторінки, які були створені вами В Фейсбуці і на яких ви є редактором або адміністратором. Вибираємо потрібну сторінку і слідуємо інструкціям.

Після того як ми «подружили» обидві сторінки в різних соцмережах,потрібно вказати контактну інформацію і категорію облікового запису. Не поспішайте вводити особисті телефони і адреси, якщо ви не готові зробити їх публічними: інформація, зазначена при заповненні, відразу після збереження стає доступна всім користувачам. Вказуйте робочі телефони та емейли компанії, а Адреса, якщо у вас немає конкретної локації, можна залишити узагальнений: наприклад, вказати тільки місто.

Категорія облікового запису-це досить абстрактна спроба структурувати всі бізнес-акаунти, що існують в Інстаграмі. Вибирати категорію завжди нелегко: вона або не підходить, або занадто широка і ні про що не говорить потенційної аудиторії. Соцмережа пропонує такі варіанти, як «Особистий блог», «Мистецтво», «Музикант/Група» і «Покупки/Розваги». А що вибрати, якщо, наприклад, я створюю аккаунт фотографа? Поставте найбільш близьку вашій сфері категорію і пам’ятайте: її в будь-який момент можна змінити. Хто знає, може, соцмережа найближчим часом розширить асортимент категорій.++