Як сторити оголошення


Почніть роботу зі збору пошукових запитів, за допомогою яких користувачі шукають ваші товари і послуги. Скористайтесь сервісом «Підбір слів» або функцією «Підібрати ключові слова» в особистому кабінеті рекламодавця на сайті системи AORI. Хочу добавить объявление

У особистому кабінеті рекламодавця можна на одній сторінці зібрати ключові слова за допомогою сервісу «Підбір слів» від «Яндекса» і «Планувальник ключових слів» від Google.

Створіть групи оголошень для кожного товару або послуги, які ви рекламуєте. Наприклад, якщо ви продаєте послуги страхування цивільної відповідальності автовласників, КАСКО і страхування будинків, створіть три відповідні групи оголошень.

Створюйте кілька оголошень для групи. В цьому випадку система показує оголошення рандомно. Рекламодавець отримує можливість протестувати ефективність кожного варіанту і вибрати найбільш клікабельний текст. Оголошення з низьким CTR можна відключити.

Не розміщуйте різні товари або послуги в одну групу оголошень. Це різко зменшує ефективність рекламної кампанії.
3. Анатомія ефективного оголошення

Три головних компоненти хорошого контекстного оголошення — чіпляючий і забезпечує візуальний відгук заголовок, інформативний текст і переконливий заклик до дії або CTA (від англ. Call To Action).

Як написати хороший заголовок для оголошення
Дві найбільш важливі функції заголовка контекстного оголошення — візуальний відгук і залучення уваги користувача. Коли людина щось шукає в пошуковій системі, він оцінює результати на сторінці видачі на льоту. Тобто користувач миттєво і несвідомо «сканує» очима сторінку, а не читає всі тексти оголошень і фрагментів у природному видачі.

Людина звертає увагу на те чи інше оголошення, якщо отримує візуальний відгук на свій пошуковий запит. Під час сканування сторінки видачі або SERP він з великою часткою ймовірності вибере посилання, в яких в точній або практично точній формі міститься пошукова фраза. Цьому сприяє виділення напівжирним всієї фрази або її частин в результатах пошуку.