КЛІНІНГ – ПРИБИРАННЯ ОФІСІВ І КВАРТИР


Людина в усі часи прагнув зробити своє житло красивим, затишним, доглянутим – таким, що б і самому було приємно перебувати в будинку, і гостей не соромно було запросити. Для того щоб зробити приміщення (будь то офіс або ж власна квартира) таким, зовсім не обов’язково розставляти по всюди антикваріат і розстеляти килими ручної роботи. Досить просто… зробити прибирання. Хочу запропнувати http://bleck.kiev.ua/services/uborka-kvartir.html

І тут на допомогу можуть прийти клінінгові компанії. Один дзвінок – і ціла команда професіоналів приступить до миття, чищення, чищення всіх поверхонь, вікон і килимів в будь-якому офісі або квартирі.

В арсеналі клінінгової компанії є всі найефективніші засоби і сучасна багатофункціональна техніка, дозволяють професійним працівникам швидко і якісно зробити прибирання в будь-якому приміщенні.

Послуги

Перед тим як приступити до створення свого клінінгового агентства, необхідно ретельно вивчити ринок послуг. Клінінг включає в себе величезну кількість самих різних видів робіт – прибирання офісів і квартир, прибирання прилеглої території, миття вікон і жалюзі, чистка килимів та м’яких меблів прибирання після пожежі, прибирання після ремонтних робіт, щоденне прибирання, генеральне прибирання і багато, багато іншого. Визначаючись з переліком послуг потрібно виділити ті з них, які найбільш затребувані у клієнтів, але найменш популярні у конкурентів.

Обладнання

Почати свій бізнес з прибирання офісів і квартир можна з мінімальним набором інвентарю – комплект для миття вікон, машина для чищення килимових покриттів, пилосос, чистячі засоби, ємності для сміття, скребки, серветки. Потім, у міру розвитку бізнесу, розширення переліку послуг та збільшення штату працівників, необхідно придбати додаткові комплекти і більш сучасне й ефективне устаткування.

Персонал

Працівники, які знають свою справу і сумлінно підходять до його виконання — це запорука успішності будь клінінгової компанії. Ясна річ, що в першу чергу необхідно найняти прибиральників. Можливо, їх потрібно спеціально підготувати і навчити всіх важливих моментів.

Важливою фігурою в клінінговому агентстві є менеджер по роботі з клієнтами. Саме він приваблює до вас нових замовників.

З часом непогано буде, якщо ви наймете менеджера по підбору персоналу, який буде вибирати тільки самих професійних працівників, які формують позитивний імідж клінінгової компанії.

Ну і звичайно не обійтися без так званих допоміжних служб. До них в першу чергу відноситься транспорт по доставці людей і техніки, а також сервісні служби з ремонту обладнання.

Приміщення для офісу

З одного боку може здатися, що клінінгової компанії і не потрібно зовсім никое приміщення, адже це ваші працівники приїжджають до клієнтів, а не навпаки. Але це лише одна сторона медалі. Адже необхідна кімната для відпочинку персоналу, кабінет бухгалтера і менеджерів, склад для зберігання інвентарю, приймальня, в якій секретар відповідатиме на дзвінки.

До того ж є тут і психологічний момент – клієнту буде легше довіритись вам, якщо він буде знати, що вас, в разі чого, легко можна знайти за адресою. Та й рівень престижу помітно підвищується, якщо у компанії є офіс.

Питання придбання офісу можна вирішити трьома способами: орендою ,купівлею або будівництвом. Найбільш перспективні варіанти покупки готового приміщення і будівництво нового. Останній варіант особливо актуальний, так як дозволяє продумати і втілити в життя найсміливіші дизайнерські фантазії. А адже офіс — обличчя компанії. І чим сильніше, тим більше клієнтів ви зможете залучити.

Якщо у вас немає вільних коштів, можна спробувати отримати кредит на будівництво офісу. Зробити це не завжди легко, доведеться витратити величезну кількість часу і нервів, але повірте, гра варта свічок. Ставши володарем новенького офісу в хорошому районі, ви відразу ж привернете увагу величезної кількості потенційних клієнтів.

Реклама

Як і будь-якого іншого виду бізнесу, компанії, що займається прибиранням офісів і квартир, життєво необхідна реклама — банери, оголошення в друкованих виданнях та в газеті. Також непогано було б придумати собі запам’ятовується слоган. Ну і, звичайно, самий ефективний вид реклами – «сарафанне радіо», тобто позитивні відгуки про високий рівень обслуговування, який отримали клієнти вашої компанії.