Для чого потрібен gps контроль палива

2-5-2021

Точний контроль витрати і зливу палива-чи можливий він? давайте розберемося. Також хочемо вам порекомендувати .

Якби існували дійсно надійно працюючі датчики контролю зливу палива, то автовиробники давно вже ставили б їх на всі свої машини вже на заводі, або хоча б пропонували їх в якості опції. Це очевидно. Так в чому справа? чому вони цього не роблять? Рекомендуємо почитати  що таке контроль витрат пального  https://freetrack.com.ua/ru/kontrol-vytrat-palnoho/  можливо на сайті .

Висновок напрошується сам: автовиробники не хочуть отримувати скарги на неточно працюючі прилади. Адже всі датчики, що відповідають за контроль витрати палива автомобіля або рівень палива, водій легко може «обійти». Датчики рівня палива легко можна обдурити, зливаючи паливо через «обратку», або прямо з бака, але малими кількостями. І ніякої, навіть найточніший датчик рівня тут нічого не вирішить. Справа в тому, що рівень палива точно можна виміряти тільки при абсолютно «спокійному» паливі в баку. А на практиці паливо під час руху в баку хлюпається, і рівень його стрибає +/- (10-20)%. Та й на стоянці паливо ще довго «колишеться» в баку +/-(5-10)%. Тому водій після кожної зупинки машини може сміливо злити з бака (2-3)%, і бути впевненим у тому, що жодна система контролю рівня палива не зможе достовірно сказати: був злив чи не було? виходить, якщо водій хоче вкрасти 20% обсягу палива з бака, і зробить це не за один раз, а за 5-10 малих зливів, то жодна система контролю рівня палива нічого підозрілого не покаже.

Іноді постачальники датчиків рівня палива намагаються акцентувати увагу замовників на тому, що їх датчик рівня палива внесений до реєстру засобів вимірювання республіки білорусь. Але, по-перше, вимірювання рівня такими датчиками повинно здійснюватися тільки на стабілізованому рівні палива, а не коли рівень палива «стрибає», а по-друге, споживачеві важливий не рівень, а витрата палива. А з точки зору держстандарту білорусі датчики рівня палива не мають ніякого відношення до витрати палива. Їх цільове призначення, задеклароване при внесення до реєстру засобів вимірювань — — це вимірювання рівня палива в цистернах на бензоколонках (а там рівень палива стабільний).

Тому розрахунок витрати палива автомобіля, що рухався на основі інформації з такого датчика рівня палива-це незаконна дія.

І не тільки тому, що рівень палива не стабільний, а й тому, що є технічна можливість обману такої системи водієм за рахунок безкарного зливу палива через «обратку».

Законне вимірювання витрати палива може бути вироблено або по пробігу автомобіля з урахуванням встановлених на підприємстві лінійних норм витрати палива, або за допомогою того проточного витратоміра палива, який внесений до реєстру засобів вимірювання, як власне витратомір палива.

Такі витратоміри є в республіці білорусь. Однак і тут не все так гладко: вони постійно засмічуються і їх необхідно раз в 2-3 місяці розбирати і чистити. Крім того, відповідно до рекомендацій держстандарту, всі подібні витратоміри при температурі повітря -10 с і нижче, необхідно знімати і ставити транзитні трубки. В іншому випадку паливо може підмерзати в цьому, найвужчому, місці. Тобто такі витратоміри можуть дійсно успішно вирішувати завдання об»єктивного інструментального контролю витрати палива з високою точністю (похибка нижче 1%), їх показання легітимні для судів всіх інстанцій, але …. Тільки в теплий період року. Інакше автомобіль в сильні морози може просто з ранок не завестися.

Більш зручним і безпечним способом контролю зливу палива на сучасних автомобілях є контроль палива по шині can за допомогою форсунок двигуна, який встановлює сам автозавод. Хоча вони теж не дають точного результату (похибка 10%), але їх неможливо обдурити. Правда можливість отримувати інформацію про витрату палива з шини can є далеко не у всіх автомобілів.

Очевидно, що навігаційна система gps завжди у багато разів вигідніша, ніж будь-які датчики контролю витрати палива автомобіля. Однак чи існує навігація, якій можна довіряти? звичайно. Система «белтрансспутник» має сертифікат держстандарту на обладнання контролю місцезнаходження та стану транспорту. Тому її свідчення — це документ для розмови з водієм.

Ми пропонуємо вам комплексну навігаційну gps систему, яка дасть вам не тільки той результат, який ви шукайте, але і набагато більше. Наша навігаційна система «белтрансспутник» дозволяє підключати до 18 різних датчиків, навігатор, трубку голосового зв»язку, термометри, бортовий комп»ютер, а також шину can. Далі всі показання навігація передає на ваш комп»ютер, що дозволяє здійснювати контроль палива за даними витратоміра на форсунці уприскування палива, рівня палива в баку і багато іншого.

Система контролю транспорту «белтрансспутник» робить марним обман паливних датчиків, так як кожна ділянка пройденого маршруту навігація диференціює по реальному режиму руху (з якою фактичною швидкістю їхав водій, скільки разів зупинявся, на якій дорозі – міській або заміській?), що дозволяє всі кілометри рознести на міські і шосейні, і розрахувати з максимальною достовірністю реальний витрата палива без використання датчиків.

Система контролю транспорту не може бути відключена — в разі будь-яких маніпуляцій з боку водіїв gps-навігація передасть повідомлення в ваш центр управління і в автоматичному режимі перейде на внутрішнє джерело живлення. При перевищенні дозволених значень, наприклад, перевищенні швидкості, оборотів, допустимої температури навігаційна система передає повідомлення на ваш робочий комп»ютер або стільниковий телефон.

Супутниковий контроль за транспортом «белтрансспутник» дозволяє дистанційно з офісу змінювати всі режими роботи навігації, повністю оновлювати її програмні дані. При цьому не потрібно витягувати встановлений модуль стеження з автомобіля.

Вам зовсім не обов»язково постійно перебувати в системі навігації — ви можете задати спеціальні налаштування і ваш супутниковий контроль gps за транспортом буде здійснюватися в автоматичному режимі. Система сама буде працювати за вас. А вам на e-mail або на мобільний телефон будуть приходити детальні звіти про фактичну роботу ваших машин.

Наша навігаційна система надає наступні можливості:

  • навігація має 65 супутникових каналів, відрізняється надчутливістю і дозволяє автоматично визначати координати по gsm-lbs;
  • найдешевший в зоні роумінгу оператор визначається автоматично, завдяки чому навігаційна система не тільки забезпечує ефективний контроль за автотранспортом, але і дозволяє економити;
  • навігаційна система передає дані тільки в архівованому вигляді в закритому форматі, що гарантує конфіденційність;
  • навігаційна система виключає утворення дірок в інформації (автоматичний запит даних у сервера про підтвердження успішного прийому записів);
  • навігаційна система буферизує дані при тимчасовій відсутності каналу gprs і негайноПередають їх після відновлення каналу;
  • навігація здійснює збір даних про місцезнаходження за часом, з урахуванням кривизни маршрут і за показаннями датчиків;
  • навігаційна система використовує різні режими збору координат, що дозволяє економити на gsm;
  • при виході з діапазону значень навігація негайно передає повідомлення на заданий телефон;